Ons Genoegen

Nijborg Renswoude nieuwe zaalsponsor Ons Genoegen

Ondernemend

RENSWOUDE De Nijborg Groep BV is de nieuwe zaalsponsor van harmonievereniging Ons Genoegen. Op woensdag 6 september tekenden Gert Molenaar en het bestuur van Ons Genoegen hiervoor een overeenkomst. Ook werd de nieuwe naam van de concertzaal in ‘t Podium onthuld: de Nijborgzaal. Nijborg bestaat ruim 40 jaar en is daarmee een bekende en toonaangevende bedrijfsgroep in het dorp. Gert Molenaar van Nijborg vindt de lokale binding belangrijk. “Wij zijn dagelijks bezig onze talenten in te zetten binnen ons bedrijf. We dragen graag ons steentje bij om een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van andere Renswoudse talenten. We vinden het mooi om dat onder meer door deze steun aan Ons Genoegen kunnen doen.” Wim van Velzen, penningmeester, is verheugd met de nieuwe ondersteuning: “Nijborg ondersteunt ons de komende drie jaar financieel. Daarmee kunnen we hoogwaardige muziekles blijven geven en mooie concerten organiseren.”