V.l.n.r. Edo Dokter, Geurt Hendriksen, Andre Hulshof, Harold Blankenstein en Evert-Jan van Kampen.

ACV wint de Klantbeleving Award van Integron

Ondernemend

ACV Groep is de vertrouwde afvalinzamelaar voor zowel inwoners als bedrijven en particulieren in de gemeenten Ede, Renkum, Renswoude, Veenendaal en Wageningen. Eind 2022 heeft ACV in samenwerking met Integron een inwoner- en klanttevredenheidsonderzoek over afvalinzameling uitgevoerd. De gemiddelde tevredenheid van de inwoners over de dienstverlening kwam uit op een 7.9 en de gemiddelde tevredenheid van bedrijven kwam uit op een 8.0. ACV Groep werd genomineerd en won de prijs voor de categorie Klantbeleving afvaldienstverlening. Op donderdag 1 juni vond de uitreiking van de Beleving Awards plaats. Naast ACV waren ook Meerlanden en PreZero genomineerd. Edo Dokter (manager Klant & Beleid) nam de award in ontvangst: “Blij verrast en een super prestatie van ons allemaal. Een bevestiging dat we op de goede weg zijn met onze dienstverlening”, aldus Edo Dokter.

Dienstverlening optimaliseren

Met de uitkomsten van het onderzoek gaat ACV de dienstverlening verder optimaliseren, met als doel een nog hogere tevredenheid van inwoners én bedrijven.

Over Integron

Integron richt zich op het bevorderen van het geluk van werkende mensen bij organisaties. Zij maken impact door inzicht. Met passie, enthousiasme en plezier streven ze samen de strategische doelen na van hun opdrachtgevers.

Met een aanpak voor langere termijn, bieden ze Employee Experience (EX) en Customer Experience (CX) feedback programma’s die helpen aan het realiseren van gelukkige medewerkers, enthousiaste klanten en een beter bedrijfsresultaat.