Gerard-Jan Gerritsen

Harmonievereniging Ons Genoegen Renswoude zoekt secretaris

RENSWOUDE Harmonievereniging Ons Genoegen Renswoude is op zoek naar een secretaris. Voel je je thuis in het muzikale verenigingsleven en lijkt het je leuk om een praktische en actieve bijdrage te leveren aan onze harmonievereniging? Lees dan snel verder!

Als secretaris maak je onderdeel uit van het bestuur, dat op dit moment uit vier enthousiaste leden bestaat. We zijn een actieve muziekvereniging waar plezier in samen muziek maken, verbinding en muzikale ontwikkeling centraal staan. Er hebben zo’n 40 leerlingen les op een blaasinstrument of slagwerk. Het harmonieorkest bestaat momenteel uit 35 muzikanten.

Wat doet de secretaris? Natuurlijk ben je aanwezig bij de bestuursvergaderingen die één keer per maand plaatsvinden. Daarnaast verzorg je bijvoorbeeld de schriftelijke uitingen naar buiten, maar heb je ook contact met leden, ouders en andere belangstellenden. Benieuwd naar de volledige omschrijving? Kijk eens op onze site www.onsgenoegen.org. Ben je enthousiast en ben óf ken jij degene die wij zoeken? Of wil je eerst meer informatie of gewoon eens van onze huidige secretaris horen waarom het secretariaat zo leuk is om te doen? Neem dan contact op met Maaike van Saane via secretaris@onsgenoegen.org.