Oud Renswoude

Fietstocht Historische Vereniging Oud-Renswoude

- Start van de jaarlijkse fietstocht op zaterdag 1 juni 2023 om 13.00 uur of 13.10 uur vanaf het Kerkplein, Kerkstraat 1 in Renswoude.
- Bij grote belangstelling kan het zijn dat de groep gesplitst wordt, vandaar de twee vertrektijden; u krijgt van tevoren bericht welke uw starttijd is.

Afstand ca. 35 km. Entree van het Oldtimermuseum in Achterberg en koffie of thee in het museum op kosten van de historische vereniging. Aan het einde van de fietstocht staat een bus voor vrijwillige bijdrage voor de onkosten.

U kunt zich aanmelden tot uiterlijk maandag 27 mei 2024. Aanmelden digitaal: secretaris@oudrenswoude.nl met vermelding van uw naam en aantal deelnemers en uw telefoonnummer (alleen voor leden met max. 1 introduce) Of telefonisch bij Jannet Versteeg 06-16570118. (Bij slechte weersomstandigheden kan het bestuur van Oud Renswoude besluiten de fietstocht te annuleren). Deelname aan deze fietstocht is voor eigen verantwoordelijkheid en eigen risico. De organisatie kan niet aansprakelijk gesteld worden voor verlies of schade.